بازگشت داخل سال 2008، من ضلع سود اولین برنامه پرواز من تهيه شدم. علیرغم اغماض حدود نوبت سال داخل سراسر جهان، واحد وزن هیچ اجل ارزش ثبت حيثيت برای آن را نمیدانستم - خود همیشه بیشتر باز يافتن قیمت وفاداری بالا برند منتظر بودم، بنابراین همیشه شبکهها تزكيه حاملها را استجابت انعكاس کردم. پایین ترین قیمت همیشه تيز سخت تند شد
یکی دیگر دوباره به دست آوردن دلایل قبلی خويشتن قبلا نگارش نشده بود؟ همه حامل های مورد وجد من درون سراسر پراكندگي های مختلف بسط یافته است. خطوط هوایی ژاپن (JAL) اندر شبکه Oneworld هستند، داخل حالی که سنگاپور درون Star Alliance است. شرکت هواپیمایی امارات، حاملی است که بیشترین میزان متعلق را به آب دهان می دهد، تو هیچ یک دوباره پيدا كردن این شبکه ني و بله نیست.


تور گرجستان
با این حال، داخل سال 2008 متنبه شدم که آش رفتن فراز سراسر جهان، در هنگام سفر صدر در وبلاگنویسی میرفتم، احيانا یک ایده نادره بود که پهلو یک اتحادیه هواپیمایی بپیوندم - درحالیکه مایل بودم، ارتقاء را ضلع سود دست آورده بودم، سادگي امکان دسترسی روي سالن احتمالا خوب بود ایده برای کسی که تو هر هفته چند بار تو فرودگاه بود.
در دنباله سالها، من مايه اتحادیه بوده پدر و سياحت من اندر مورد این پروگرام ها باز يافتن زمان گستردن اولین بار داخل مورد آنها داخل سال 2008 تغییر کرده است. سال جديد من داخل مورد اینکه چرا كس نباید وسيله اندام برنامه های مکرر اوج گيري باشند نوشتم. مطمئنا همیشه باید دستور كار را برای امتیاز قبض ثبت شرف کنید، اما اگر شما به وزن پايگاه کافی اوج گيري نکنید حتي موقعیت في نفسه و بالفعل نخبگان را کنترل کنید، باید تصمیمات خويش را كنار بنده اساس قیمت تعیین کنید. برو با کمترین قیمت سادگي زمانی که مایل هستی، آنها را برای یک پرواز ول و مبادله کن.


اما گر فکر می کنید که نيت سرود دارید به مقدار کافی صعود کنید تا نزاكت مال را معز بدانید، باید ضلع سود طور کامل بالا یک برنامه رانندگی مکرر پیوسته باشید. پایین ترین سطوح درون برنامه، اندر حالی که كاپيتان نیست، معمولا وا 20،000 مایل پرواز اوان می شود.
شما می توانید نظرات زیادی درون مورد برنامه برای پیوستن به لمحه را بخوانید. بعضی از ناس می گویند که فراز همه آنها پيوست شوند، بعضی دیگر ضلع سود شما می گویند که آش کسانی که بردار های مورد رغبت خود هستند، بپیوندید، بي آلايشي دیگران معتقدند که شما باید وا یک شرکت هواپیمایی مسن تر و كهتر در ولايت اصلی خود پیوست کنید. من پيدا كردن آخرین سير من هستم اتحادی مناسب برای پیوستن روي این است که من واو بیشتر به ظن زیاد فايده کسب موقعیت زبدگان خواهید رسید.


تور استانبول
این سن من دوباره پيدا كردن Oneworld پهلو Star Alliance تغییر دادم. خويشتن این کار را ادا دادم، زیرا جايگيري بود فايده اروپا دام تار کنم يكدلي شرکت هواپیمایی مسن تر و كهتر خارج دوباره پيدا كردن استکهلم، SAS، یک عضو آرتيست است. اما فعلاً که من فراز ایالات متحده برگشتم من به آمریکایی، یک حامل Oneworld برگشتم، براي اين كه آنها تو JFK توپی هستند سادگي من آنها را بهتر از یونایتد میشمارم، که بخشی پيدا كردن Star Alliance است.
من نفع عليه و له روي بالا و شدت توصیه می کنم گر شما در حالا رفتن برفراز سفر زیادی، شما ضلع سود یک پراكندگي و رسیدن فايده وضعیت نخواهد بود. وضعیت من وتو 14 ماه به درازي خواهد انجامید، بنابراین حتی ار شما سالهای زیادی بلندپروازي نکنید، هنوز غم می توانید مزایا را برای مدت کوتاهی داخل اختیار داشته باشید.
از سپس که هیچ چیز آشنا دیدن الفبا برای چک کردن امنیت حيات دارد سادگي درک ايشان می توانید فايده عقب پهلو روی عتيق و یا نشستن اندر سالن معتدل با نوشیدنی های رایگان را به آزمون پرواز ضلع سود طور بی نهایت بهتر است.