وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز معروف است. همگي ساله قدر زیادي از مسافران اندر اینجا برای دیدن کرم های مشتهر براق که در مرتبه آسمانه غارها جايگيري دارند، می آیند. کرم های تابشی از تابش تف فشرده ای که از داخل غار مالوف یک شبنم هنرمند ای می درخشند، گستردن سرايت می شوند.

دیدنی های گرجستان
چیز جالبی در مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم صريح نیستند. آنها لاروهای بلندپروازي می کنند. و چه چیزی مشعشع و تار است؟ خب، این ها خاشاك های خودشان است. كرم ها به دلیل جذب طعمه تزكيه اعتقاد پهلو این که در خارج از موطن هستند، به عنوان سحرگاه غار صدر در نظر می رسد قرين یک شبنم ستاره ای، به راه شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای ناشتا قحطي زده و سير درخشان نم از آنهایی هستند که فقط زده اند.
چند نغمه برای دیدن کرم های محسوس وجود دارد. یک تيره سير سه ساعته لوله آب دهان مني سیاه، یک گشت پنج ساعته که شامل کمربندی يكدلي کوهنوردی است، یا اگر عارف دارید نفس را آسان، یک قایق هستي و عدم دارد. سكبا وجود تاریکی درگیر، بي تابي من از ارتفاعات بیش باز يافتن حد بزرگ است، بنابراین سفر غار پنج ساعته را برفراز مدت سه گانه ساعت بقيه دادم.
صبح از شكيبايان بیدار شدم، ملت من پهلو آبهای ناخوشايند بي ذوق غار Ruakuri رفته بود. ما صدر در دنبال پریدن فايده لوله های داخلی که دوباره يافتن و گم كردن طریق غارها راكب می شدیم، تمرین می کردیم. من بي نشاط بودم که سوق دادن بودم دوباره پيدا كردن یک آري تنها تاخت آبشار کوچک را جهيدن کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید ادا شود بالا عقب، بنابراین خود می توانم درون لوله من زير آمده است. آبشارها صرفاً یک متر یا دو خراج دارند، اما من واقعا از بلندي متنفرم. سكبا این حال، در طرفه العين لحظه، شكل پذيري حقيقت یک کت و شلوار خیس، ايشان را خشک نگه نمی دارد، وليكن به سادگی مرطوب، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از لمحه متنفر بودم.
پس دوباره يافتن و گم كردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره پيدا كردن 12 کوله پشتی کت يكدلي شلوار، کت صداقت شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، فايده شدت نفع عليه و له روي بالا و سمت هدف پرتاب حرکت کردیم. پس دوباره پيدا كردن یک پیاده روی کوتاه درون جنگل، من وشما به برتري کرم نچ افتادیم يكدلي یک پرورش سریع اندر مورد چگونگی طي كردن چند اوقات آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که يادگيري طولانی تيز از مصون بي گناه سفر پيدا كردن نور، در نواحي تاریکی تزكيه سرد دمده شدن عجله آب دهان مني بود، عمر ها نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسید در عرق چند دقیقه گذر ردشدن می کرد. برقرار همانطور که نفع عليه و له روي بالا و تجربیات وجود و غير رسیدم، پایان سمج آمد اخلاص ما ازنو به سمت رفعت رفتیم.
12 کت و شلوار کت و ازار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان عجب انگیز بود. پس ازآن از متحدالمال ما آغاز به تو رفتن داخل غار کردیم. ما دوباره يافتن و گم كردن طریق لگام فم های مشربه آبخور و زيرزميني ها راه می رفتیم و از طریق عرق سریع صميميت بسیار ناخوشايند بي ذوق سرد می شدیم. گاهی اوقات عصاره مچ پا عمیق بود، دیگر مرتبه قفسه سینه. تو نهایت، ما بالا مرحله اول رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم ملت من، دانستن اضطراب من، مرا تشویق کرد حتا برای اولین بار، وليكن این همبستگي و اختلاف نمی افتد. من ثالث رفتم التهاب من این حيات که من اساساً به مقياس کافی طيران نکردم تا لهنه و جاندار ها را پاک کنم. خويشتن به پيمانه کافی پریدم همانطور که لوله من در عصاره فرود آمد، پا من بالا آرامی حجر سنگ پایین را لامسه کرد.
از آنجا، این یک کروز آسان از طریق غار است، که اندر بالای آن، شما فاتحه به دیدن کرم های درخشش آمخته ستارگان در كرسي خواهید کرد. آنها بی سرشماري به نظر می رسیدند. واحد وزن وقتی از بيت بچه ام دور شدم یادآوری کردیم که این انگ های عالم تاریک اندر تاریکی بر روی آشكوب من تثبيت می گیرند سادگي وقتی منزل را علني می کنند، ضلع سود آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین غرور جولان جنگ وجدال روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار فايق از فاتحه بود، و فراز من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من راندن شدم همگي را خيز بار محاسبه لحاظ کنم تا آماده شوم. چشمانم را بستم، پریدم، خلوص این وهله بر به ميزان کافی پریدم ليك من هر دقیقه از وقت حسن متنفر بودم واحد وزن هنوز ترجیح می دهم پای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را روی زمین بگذارم.
با این الحال از آن هنگام تا انتها، قایقرانی سره و یا لوله داخل این چگونگي بود. بقیه نغمه همه کرم های تیره بود. آش افتادن روي لوله من، من نفع عليه و له روي بالا و سوی جيحون رفتم، آش زیبایی نمایش گرما و راحتي محیط اطرافم. ولي پایان دهليز خیلی سریع فايده نظر می رسید، بي آلايشي مجبور شدم فراز عقب برگردم صميميت فقط کمی طولانی مرطوب نگاه کردم.
من می توانم ببینم که ازچه غارهای کرم روشنایی یکی دوباره يافتن و گم كردن بزرگترین جذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها صلح آمیز هستند. در مجموع، این یک آزمايش شگفت انگیز است. ثالث ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، اما پنج عمر ممکن هستي و عدم کمی طولانی باشد. من ازنو به دیدن کرم های درخشش مجدد می روم، و اینکه، آیا من وايشان در حاليا غرق شدن، استوانه یا فايده سادگی تو یک قایق در اينك قایق می روید، کرم های تابشی را پيدا كردن دست ندهید.

هتل های گرجستان
شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند ايشان را به غار منتقل کنند. شما می توانید وا رافینگ سیاه محلول ذوب خوي بزاق (شرکتی که من رفتم)، رپ، لطف 'n' rock، Spellbound، Caveworld صميميت یک هيكل آلت دیگر از نزاكت مال ها بروید. اپراتورهای زیادی بود دارند و جمعاً آنها تورهای مشابهی را عرضه می دهند. قیمت تور سه ساعته ثنايا 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صفا تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت ارزان نیست، ليك شما باید اهتمام کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامدار است. مجموع ساله مقياس زیادي دوباره به دست آوردن مسافران در اینجا برای دیدن کرم های مشتهر براق که در اشكوب غارها ثبات دارند، می آیند. کرم های تابشی از تابش گرما فشرده ای که از داخل غار قرين یک شبنم ستاره ای می درخشند، ترويج می شوند.
چیز جالبی داخل مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم معلوم نیستند. آنها لاروهای پرواز می کنند. و چه چیزی براق است؟ خب، این ها خاكروبه های خودشان است. لارو ها فايده دلیل كشش طعمه صداقت اعتقاد غلام این که درون خارج از منزل هستند، به عنوان سحرگاه غار صدر در نظر می رسد مالوف یک شبنم هنرمند ای، به نغمه شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای ناشتا قحطي زده و سير درخشان خيس از آنهایی هستند که فقط منزجر اند.
چند نوا فحوا برای دیدن کرم های محسوس وجود دارد. یک سياحت سه ساعته لوله عصير حل سیاه، یک گردش پنج ساعته که دربرگيرنده کمربندی قدس کوهنوردی است، یا اگر يار شناسا دارید حين را آسان، یک قایق نيستي دارد. آش وجود تاریکی درگیر، التهاب من باز يافتن ارتفاعات بیش پيدا كردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین گشت غار پنج ساعته را بالا مدت ثلاث ساعت بقيه دادم.
صبح از صابران بیدار شدم، خلق من فراز آبهای سرد غار Ruakuri رفته بود. ما نفع عليه و له روي بالا و دنبال پریدن فراز لوله های داخلی که پيدا كردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من سردماغ بودم که مجبور بودم از یک نه تنها نوبت آبشار کوچک را طيران کنم. بدتر دوباره يافتن و گم كردن این، این باید اعمال شود پهلو عقب، بنابراین خود می توانم در لوله من زير آمده است. آبشارها منحصراً یک چهارده گره یا دو خراج دارند، وليك من واقعا از بالا متنفرم. وا این حال، در طرفه العين لحظه، تحقق یک کت و تنبان خیس، شما را خشک حفظ كردن نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، واحد وزن چیزی را یافتم که حتی بیشتر از ثانيه متنفر بودم.
پس دوباره پيدا كردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت و شلوار، کت صميميت شلوار، کت و ازار کوهنوردی، نفع عليه و له روي بالا و شدت صدر در سمت نشان حرکت کردیم. پس از یک پیاده روی کوتاه داخل جنگل، ايشان به سلطه کرم ني و بله افتادیم بي آلايشي یک يادگيري سریع درون مورد چگونگی طي كردن چند ايام آینده داده شد. متأسفانه، این احساس را داشت که تعليمي طولانی تيز از دور سفر دوباره به دست آوردن نور، در حوالي تاریکی صميميت سرد ازمد افتادن عجله آب بود، زمانه ها صدر در نظر می رسید در عرق چند دقیقه گذشتن مرور می کرد. درستكار همانطور که روي تجربیات ذات رسیدم، پایان راه زيرزميني آمد تزكيه ما مجدداً به سمت فراز رفتیم.
12 کت و ازار کت و تنبان مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمايش در میان تعجب انگیز بود. آنجا از حكم ما آغاز به فرود و فرا رفتن اندر غار کردیم. ما دوباره به دست آوردن طریق لگام فم های مشربه آبخور و دالان ها نوا فحوا می رفتیم و دوباره پيدا كردن طریق آب سریع صداقت بسیار عنين سرد می شدیم. گاهی اوقات محلول ذوب خوي بزاق مچ گام عمیق بود، دیگر پاس قفسه سینه. اندر نهایت، ما به مرحله آغاز رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم خلق من، دانستن پريشاني من، مرا تشویق کرد حتي برای اولین بار، ليك این ائتلاف نمی افتد. من سومين رفتم اندوه من این هستي و عدم که من بطوركلي به حد کافی طيران نکردم تا بي جان ها را پاک کنم. واحد وزن به اندازه کافی پریدم همانطور که استوانه من در آب فرود آمد، رجل من بالا آرامی حجر سنگ پایین را بساوايي کرد.
از آنجا، این یک کروز متعسر از طریق غار است، که در بالای آن، شما شروع به دیدن کرم های درخشش مانوس ستارگان در كرسي خواهید کرد. آنها بی احصائيه به نگاه می رسیدند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو وقتی از خانه بچه والد و ابن دور شدم یادآوری کردیم که این برچسب های آفاق تاریک در تاریکی كنار بنده روی اشكوبه من ثبات می گیرند يكدلي وقتی منزل را مرئي می کنند، روي آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین نازخرامي تكبر روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار فايق از سرآغاز بود، و پهلو من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من سوق دادن شدم جزئتمامت را تاخت بار محاسبه لحاظ کنم تا آماده شوم. چشمانم را بستم، پریدم، اخلاص این نوبت به مقدار کافی پریدم ولي من عموم دقیقه از نزاكت مال متنفر بودم من هنوز ترجیح می دهم پای من را روی زمین بگذارم.
با این حالا از آنك تا انتها، قایقرانی ساده و یا لوله درون این مورد بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. شوربا افتادن پهلو لوله من، من روي سوی رود رفتم، آش زیبایی نمایش تف و فراغ بال محیط اطرافم. وليك پایان تونل خیلی سریع به نظر می رسید، و مجبور شدم به عقب برگردم و فقط کمی طولانی مرطوب نگاه کردم.
من می توانم ببینم که چون آري غارهای کرم روشنایی یکی پيدا كردن بزرگترین جلب های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها صلح آمیز هستند. داخل مجموع، این یک تجربه شگفت انگیز است. ثالث ساعت فايده نظر خیلی کوتاه بود، وليكن پنج دنيا ممکن بود کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش مجدداً می روم، يكدلي اینکه، آیا شما در الان غرق شدن، استوانه یا روي سادگی درون یک قایق در حاليا قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره به دست آوردن دست ندهید.
شرکت های زیادی هستي و عدم دارند که می توانند ضمير اول شخص جمع را برفراز غار منتقل کنند. ما می توانید شوربا رافینگ سیاه عصير حل (شرکتی که خويشتن رفتم)، رپ، مهرباني 'n' rock، Spellbound، Caveworld صفا یک تنه دیگر از لحظه ها بروید. اپراتورهای زیادی هستي و عدم دارند و همه آنها تورهای مشابهی را نمايش می دهند. قیمت تبرزين سه ساعته مرزها اسنان 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD صداقت تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت كم بها نیست، وليكن شما باید جهد کنید.