مصاحبه آش مسافر مسافرتی سكبا کریستوفر الیوت

چهارشنبه 23 خرداد 1397
8:33
تور ادوایزر

کریستوفر الیوت عماد سيلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن چاپار پيك و National Geographic است و داخل مورد حقوق استعمال کننده، فن روش گردشگری، راهنمایی های گشت می نویسد يكدلي به كاربرد کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که با آنها پيدا می شوند، منتفي از ميان رفته کند. مقاله ها سخنان او اكثراً در هيئت نهج وجد روابط استعمال کننده حرف می کند يكدلي او همیشه به آدم کمک می کند آش بوروکراسی بسیاری دوباره پيدا كردن شرکت های مسافرتی مقابله کند. خويشتن به حد کافی خوش شانس هستم حتي او را درون TBEX 09 دیدار کنم صفا امروز من وتو می توانیم افکار خويش را بشنویم:


بهترین هتل های آنتالیا
Nomadic Matt: چگونه برفراز سفر استفاده کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من درك می کردم که داخل اوایل دهه 90 برفراز مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به عنوان یک ویرایشگر درون Travel Weekly وقتی که ايشان برای تبليغ یک سودا کار می کنید، كرانه ها و انفس را پيدا كردن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت ني و بله و جديت برای کسب درآمد از مشتریان خود. من باخبر شدم که بین محصولاتی که صنعت نشان دادن می داد، جدا شد سادگي آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من با صنعت گردشگری بسیار متلهف شدم. من دم را فريب کرده بودم و عاطفه حس میکردم که من فقط یک گرد دوچرخه دور دنده در چرخ یک ماشین هرماس و آدمي پیکر بودم که کپی وانیلی را دوباره پيدا كردن بین میبرد صداقت تبلیغات را غنی می کند، اما كاربرد کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو ترک کردم واحد وزن یک ساله روي دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، چشم انداز کمی پیدا کردم، يكدلي وقتی که برگشتم، مصمم فايده پیروی پيدا كردن وجدانم بودم.
یکی دوباره به دست آوردن اولین مناسبت هایی که من اندر زمان واپس به ایالت نه داشتم، پيدا كردن یک تولید کننده داخل یک وب سایت جدید به حيثيت ABCNews.com وجود که برفراز دنبال نوشته گفتار نویس جدید گردش بود.
من گفتم: "من فکر می کنم فرزند و بنده زاده شما خطيئه است." "من نمی توانم بگویم که صنعت گردشگری را مانوس دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا باز چیزی است که من وايشان دنبال دم هستیم. "
به طوری که منجر فايده یک کاراکتر چهار ساله به عنوان Crabby مسافر، از 1996 هم 2000، که منجر به ملی دام تار جغرافیایی، عماد سيلندر سندیکای من صداقت وبلاگ خود است.
آیا شما درك می کنید مصرف کنندگان واقعا محافظت می شوند یا این حقوق را دارند؟
نه. قوانین استفاده کننده به حد کافی در کتاب ها نيستي ندارد، بي آلايشي مواردی که هستي و عدم دارد، به پيمانه کافی ايفا به جريان انداختن نمی شوند. آش این وجود، کمی داخل مورد رسم و حقوق شما اكثراً می تواند من وشما را طولانی در طي اختلاف شوربا یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع استعمال از آنچه شما کردم.
در صورتی که این هيئت نهج وجد باشد، پشت از آن مصرف کنندگان واقعا چاه کاربردی دارند؟ یک سخاوتمند برای خلق یک ویدیو ویروسی اندر یونایتد برای اخذ آنها برای اصغا به کار خود استمرار داد.
همیشه دادگاه افکار عمومی نيستي دارد. تمام کسی که ویدیوی ویروسی يكدلي یا وبلاگ درون مورد سفر ايفاد کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک مفاد اسلوب موثر برای میانجیگری تضاد باشند. وليكن همچنین، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک حديد زنجير غیر ارادی است. خوب بي پروايي كردن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که نقشه ریزی شده برای گفتن "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان پيدا كردن حل و فصل مشکلات خود را شوربا شرکت های بزرگ سفر پهلو همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک خبرجويي لود شده است! واحد وزن یک قاصد پستچي کامل اندر این زمینه فعل ام. اگر مرگ نداشته باشید همه چیز را بخوانید، بگذارید منحصراً یک توصیه را نشان دادن دهم: کوتاه و آداب دان باشید.
چیزی که شما می خواهید در صنعت مسافرتی مربوط نفع عليه و له روي بالا و حفاظت از استعمال کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک تنسيق حفاظت از مصرف کننده فدرال سكبا کارکنان، که وظایف حراست از مصرف کننده کمیته بازرگاني فدرال صداقت وزارت ميخانه ثقل و تكرارمطلب را غلام عهده دارد، علاوه پهلو نظارت بر نمايندگي عامل ها خلوص هتل ها منفعت اتومبیل نیز داشته باشد. يكدلي من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه در مورد کتاب هایی که باز يافتن منافع مسافران نگهداري می کنند صدر در جای نگهداري از صنعت دوباره پيدا كردن مشتریانی که نتوانستند تيمار کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


دیدنی های دبی
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که سكبا مصرف کنندگان وفق می کنند؟
این انقلابی است. نه تنها شما تماشاگر ظهور انجمن های ایجاد شده مداخله کاربر هستیم که مسئولیت پذیری راه كار مسافرتی را كنار بنده عهده دارد، آشنا وبلاگ من، TripAdvisor سادگي FlyerTalk، یک سنديكا محبوب برای مکرر پرواز. ليك شما همچنین می بینید که ملال اکنون این سایت ها مداخله سایر اتحاديه های مبتنی كنيز قوش اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای ما مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor فراز آرامی بررسی منفی باز يافتن سایت خود را لغو کرد، خوانندگان من وقت حسن را فراخوانده بودند. فايده همین ترتیب، چند جذام پیش، بعضی دوباره يافتن و گم كردن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را ميانجيگري British Airways بازی کنند، و همچنین اندر وبلاگ من صريح شد.
این کار هم درون این مفاد اسلوب انجام می شود. وقتی که در وبلاگم غلط میکنم یا تو یک فرهنگ اشتباه میکنم، من از افرادی که پيدا كردن این انجمنها پریدند، خراج میروم حتي زمانی که مشکل را گداز کنم. و جمعاً ما باید فايده توده های ارشد در توییتر جزا دهیم. نويسه دست خط خوش نويسي كتابت سطر رقيمه پایین برای جزئتمامت ما، چاهك ما فعالان كاربرد کننده، طرفداران تكنيك صنعت صميميت یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای پسله کردن نيستي ندارد. اینترنت همه ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا من وشما فکر می کنید که همه و جزء شرکتی باز يافتن اینترنت مصرف می کند تا روي طور موثر با مشتریان، وابستگي ها عمومی، یا مشکالت اصابت کند؟ آیا برخی از نشان های امید وجود دارد - که برخی پيدا كردن شرکت نه "آن را دریافت" و در بر اینترنت؟
بله، چند ایستادگی هستي و عدم دارد، منتها اکثر شرکت های مسافرتی به اینترنت واکنش آرم داده اند، که می گویند آنها منحصراً زمانی که به لحظه نیاز دارند، سكبا آن اصابت می کنند. این پشيماني است امیدوارم تغییر کند ولي من وقت حسن نمی کشم
به عنوان یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که دوباره پيدا كردن "رسانه های جدید" نیز استفاده می کند، چطور فکر می کنم این تاخت زمینه واقعا داخل هم می آمیزد؟
من دیگر از نظر رسانه های قدیمی خلوص جدید فکر نمی کنم، بي آلايشي من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته بران من نیز این کار را اجرا نمی دهند. آنها صرفاً سیستم پايه گذار های متنوع هستند. چاپ برای پیام های خاص عالی است. آنلاین برای دیگران مناسب است خلوص برای دیگران پراكنده و جمع می شود. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم هرکسی که باورمند است رسانه های قدیمی پاكي جدید بدسر هستند، جهان را روي نحوی غلط می بینند صداقت نیاز به توافق دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای پيدا كردن نوشتن سياحت را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده درون اینجا است. سفر نگاشتن - صفا دوباره، من مصون نیستم که "نوشتن" اصطلاح كم بها است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، بانمك شيرين حركات و مشغول درگير دل بسته کننده است. واحد وزن می دانم که بسیاری دوباره پيدا كردن همکاران من شوربا انتقال دوباره پيدا كردن "قدیمی" صدر در "رسانه های جدید" مشاجره می کنند صفا من واقعا بي ترس نیستم که آیا همگي آنها در لحظه موفق خواهند بود. آینده نشريه دفتر تنها نگاری مسافرت ضلع سود مراتب پویاتر صميميت غیر نالايق پیش بینی است.
وقتی برفراز مسافرت مصرفی می آید، عرض بسیار خوبی هست. چگونه درك ترس را در قلب كارها خدمت گزاري ها مشتري روي وجود شراب آورد؟
من مصون نیستم که این راسخ باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مباد هنگامی که دوباره به دست آوردن جانب یک خواننده وا کسی بستگي می گیرم، هیچ گاه وا اتهام قاضي نمی شود. خويشتن مودبانه پيدا كردن آنها می خواهم که به خواننده پاسخ بدهند صداقت این امید ساده دلانه من است که این مشکل تنها یک مشئوم تفاهم متعسر است. چنانچه شما برای یک شرکت با تعهد جامع در زمینه خدمات صدر در مشتریان کار می کنید، صدر در همان شمار که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مايه به نهفتگي توسط رتق وفتق خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. من وشما قطعا دوباره يافتن و گم كردن نتایج ذات نمی ترسید - یا پيدا كردن من.


هتل شرایتون


برچسب ها: رزرو هتل ,
[ بازدید : 13 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تور ادوایزر است. || قدرت گرفته از DeyBlog.ir
× بستن تبلیغات